.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر کمیسیون ماده ۱۰ خانه احزاب منصوب شد

شمال نيوز-وزیر کشور در حکمی، پور موسوی مدیر کل سیاسی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیت ها منصوب کرد.

وزیر کشور در حکمی، پور موسوی مدیر کل سیاسی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیت ها منصوب کرد.

افق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در اجرای ماده ۱۱ آیین نامه اجرایی قانون فعالیت احزاب و جمعیت‌ها، سید محمد علی پور موسوی مدیر کل سیاسی وزارت کشور به عنوان دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و جمعیت ها منصوب شد.

بنا بر این گزارش، وزیر کشور در حکم انتصاب دبیر جدید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، با اشاره به سوابق ارزشمند مدیریتی و مراتب تعهد و درایت پورموسوی ابراز امیدواری کرده است تا با استفاده شایسته از ظرفیت های موجود و توکل به عنایات الهی نسبت به حسن جریان امور دبیرخانه این کمیسیون اهتمام شود.

همچنین سید محمد علی پورموسوی مدیرکل سیاسی وزارت کشور و دبیر جدید کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، پیش از حضور در ستاد وزارت کشور، معاونت سیاسی استانداری خوزستان را برعهده داشته است.

مسئولیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از دیگر سوابق اجرایی پور موسوی است./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.